دستاوردهای چت بات “Drift” برای “Rapidminer”
” در حال حاضر چت بات ما توانسته هزار مکالمه را مدیریت کند . در این چت ها حدود 66 درصد از سوالات کاربران پاسخ داده می شود . “… ادامه مطلب »
” در حال حاضر چت بات ما توانسته هزار مکالمه را مدیریت کند . در این چت ها حدود 66 درصد از سوالات کاربران پاسخ داده می شود . “… ادامه مطلب »
پشتیبانی کاربران یکی از مهم ترین پارامترها یا شاید بتوان گفت اساسی ترین پارامتر جذب و حفظ مشتری قلمداد می شود . برخلاف گذشته ، که مشتریان محصولات را بر… ادامه مطلب »
“صرفه جویی سالانه 1,000,000 دلار ، در زمینه خدمات مشتریان و پشتیبانی کاربری” شرکت Amtrak ، ارائه دهنده خدمات حمل و نقل عمومی در ایالات متحده و 9 شهر کانادایی… ادامه مطلب »
به تازگی، ابزارهای جدیدی که برای ساده سازی تعامل بین کاربران و کسب و کارها طراحی شده اند ، به بازار رسیده است : چت بات ها یا دستیاران مجازی… ادامه مطلب »
پشتیبانی کاربران ، چیزی فراتر از برقراری ارتباط از طریق تلفن است . پاسخگویی به درخواست های ایمیلی ، مکالمات چت آنلاین و شبکه های اجتماعی که مهم ترین کانال… ادامه مطلب »
کسب و کارهای پیشرو ، همواره به دنبال افزایش فروش محصولات و بهبود کیفیت ارائه خدمات خود هستند . انتخاب یک راهبرد مناسب برای تولید و پرورش لید یا… ادامه مطلب »
بازاریابی نفر به نفر (یا بازاریابی شخص به شخص) یکی از راهبردهای مدیریت ارتباط با مشتری یا سی آر ام (CRM) است که با تمرکز بر شخصی سازی تعاملات تعریف… ادامه مطلب »
امروزه مشتریان و کاربران ارتباط زیادی با چت آنلاین دارند . در حالیکه بسیاری از صاحبان کسب و کارها هنوز نگاه متفاوتی به چت آنلاین یا سیستم گفتگوی آنلاین… ادامه مطلب »
امروزه در بازاریابی ، رساندن اطلاعات درست به مشتریانِ هدف در بهترین زمان ، برای کسب و کارها امری حیاتی است . زیرا در غیر این صورت ، فرصت… ادامه مطلب »
هوش مصنوعی هوش مصنوعی یاAI) Artificial Intelligence) فناوری و شاخهای در علوم کامپیوتر است که به مطالعه و توسعه دستگاههای هوشمند میپردازد. محققان برجسته هوش مصنوعی، این رشته را با… ادامه مطلب »