دستاوردهای چت بات “Julie” برای شرکت “Amtrak”

“صرفه جویی سالانه 1,000,000 دلار ، در زمینه خدمات مشتریان و پشتیبانی کاربری”

شرکت Amtrak ، ارائه دهنده خدمات حمل و نقل عمومی در ایالات متحده و 9 شهر کانادایی است .

دستاوردهای چت بات Julie

  • پاسخ به 5 میلیون پرسش در هر سال .
  • افزایش 800 درصدی بازگشت سرمایه .
  • افزایش 25 درصدی رزرو بلیت .
  • صرفه جویی سالانه یک میلیون دلار ، در زمینه خدمات مشتریان و پشتیبانی کاربری .
  • افزایش 30 درصدی کسب درآمد از راه فروش بلیت .

این تجربه ی Amtrak در وب سایت ارائه دهنده چت بات جولی ، یعنی Next IT  ، منتشر شد .

به گزارش Next IT  ، شرکت Amtrak  سالانه حدود 30 میلیون مسافر داشت و پشتیبانی این حجم از مشتریان ، توسط 20 هزار کارمند صورت می گرفت .

نکته ی قابل توجه این است که به طور میانگین هر اپراتور سالانه با 1500 مشتری مرتبط بود و این وضعیت ، کیفیت خدمات رسانی را تا حد قابل توجهی کاهش می داد . ضمن اینکه راهنمایی کاربران درباره انتخاب مقصد و زمان سفر توسط اپراتور کمی زمان بر بود .

تصمیی که هیئت مدیره شرکت برای افزایش کیفیت خدمت رسانی گرفت ، پیشرفت بی سابقه ای نصیب شرکت کرد . آنها چت باتی به نام جولی را برای پشتیبانی انتخاب کردند و بخشی با عنوان “از جولی بپرس”  در وب سایت خود راه اندازی کردند . این چت بات علاوه بر ارائه اطلاعات درباره مقصد و ساعت حرکت قطار ، می تواند برای مشتریان هتل رزرو کند و اتومبیل اجاره کند .

گزارش های یک سال بعد شرکت نشان می دهند که جولی در طول یک سال به پنچ میلیون پرسش پاسخ داده است . به همین دلیل سالانه حدود یک میلیون دلار در زمینه پشتیبانی ، هزینه ها را کاهش داده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *