دستاوردهای چت بات “Drift” برای “Rapidminer”

” در حال حاضر چت بات ما توانسته هزار مکالمه را مدیریت کند . در این چت ها حدود 66 درصد از سوالات کاربران پاسخ داده می شود . “

پلتفرم نرم افزاری RapidMiner که توسط شرکتی با نام مشابه عرضه شده است ، یک محیط مجتمع را برای تهیه داده ، یادگیری ماشین ، یادگیری عمیق ، مشتمل بر متون فراهم میکند .

دستاوردهای چت بات Drift

  • 4000 امکان هدایت مشتری ، پدید آورد .
  • 25 درصد فرآیند فروش را تحت تاثیر قرار داد .

این مطلب را Drift در وبسایت خود منتشر کرد :

Rapidminer فرم های جذب مشتری را با چت بات جایگزین کرد . Rapidminer متوجه شد که مکالمات خودکار می توانند در عرض چند دقیقه مسیرهای جذب مشتری را پالایش و گزینش کند ، در حالیکه کمپین های ایمیلی مستمر ، چندین هفته به طول می انجامد .

به عقیده مدیر ارشد فروش و بازرایابی Rapidminer  ، تام ونتورث ، تغییر در حوزه دانستن اینکه کاربران چرا به سایت می آیند رخ داد .

” کاربرانی که به وب سایت ما می آیند ، برای وبگردی نمی آیند ، بلکه برای حل مشکل خود می آیند . خواه سوالی درباره محصول داشته باشند ، خواه درباره نحوه عملکرد ما . خواه به دنبال مشورت با تیم فروش باشند ، خواه به دنبال پشتیبانی فنی . ”

چت بات ها توانستند امکانی برای شناسایی دلیل حضور کاربران در سایت فراهم کنند. در مقاله ای که Rapidminer در مجله harvard business review   منتشر کرد ، آمده است ” در حال حاضر چت بات ما توانسته هزار مکالمه را مدیریت کند . در این چت ها حدود 66 درصد از سوالات کاربارن پاسخ داده می شود . ”

ونتورث می گوید : ” این موثرترین اقدامی است که من در بازاریابی انجام دادم .”

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *