برای بهبود تجربه ی مشتریان ، لازم است شما در جریان برقراری ارتباط با مشتریان فراتر از انتظار مشتریان خود عمل کنید . کسب و کارهایی که برای مشتریان خود تجربیات ماندگار ارائه می کنند ، رضایتمندی مشتریان را افزایش می دهند که منجر به فروش بیشتر می شود .
سیستم گفتگوی آنلاین یکی از پویاترین راههای برقراری ارتباط با مشتریان است . با استفاده از سیستم گفتگوی آنلاین ، شما می توانید هرگونه تعامل با کاربران را تبدیل به تجربهای به یاد ماندنی کنید ، که منجر به ایجاد روابط طولانی مدت می شوند .
سیستم گفتگوی آنلاین چیست ؟
سیستم گفتگوی آنلاین ابزار ارتباطی آنلاینی است که به وبسایت افزوده می شود . این ابزار به کاربرانی که از وبسایت شما بازدید می کنند ، کمک می کند ، به پرسشها پاسخ می دهد و مشکلات را حل می کند . ویژگی برجسته ی این فناوری ، پاسخگویی بلادرنگ است . برای آشنایی بیشتر با مفهوم سیستم گفتگوی آنلاین ، می توانید به مطلب “پلتفرم گفتگوی آنلاین و ارتباط با مشتریان” مراجعه کنید .
سیستم گفتگوی آنلاین و ایجاد تجربه ای ماندگار برای مشتریان
سیستم گفتگوی آنلاین مزایای متعددی برای کسب و کارها دارد . افزایش فروش ، تولید فرصتهای جدید خرید و بهبود رضایت مشتریان برخی از مزایای استفاده از سیستم گفتگوی آنلاین برای کسب و کارهاست . یکی از ویژگیهای برجسته ی سیستم گفتگوی آنلاین ارائه پاسخهای بلادرنگ است . مشتریان شما در جستجوی پاسخ های سریع و بلادرنگ هستند و دلیل اصلی مشتریان برای استفاده از سیستم گفتگوی آنلاین همین سرعت پاسخگویی است . بنابراین پاسخگویی سریع ضمانتی برای حفظ مشتریان ثابت و جذب مشتریان جدید ، محسوب می شود . از طرفی استفاده از سیستم گفتگوی آنلاین ، میتواند در ارائه ی خدمات شخصی سازی شده ، نقش موثری بازی کند . هم چنین آسان سازی برقراری ارتباط با کسب و کار برای مشتریان رضایت بخش است . ” تحقیقات Forrester نشان می دهد که داشتن امکان چت آنلاین روی وبسایت در هنگام خرید ، برای 44 % مشتریان ، فوق العاده مهم است . علاوه بر این مشتریان از طریق سرویس چت آنلاین ، با اپراتورهای تیم پشتیبانی ، آسان تر ارتباط برقرار می کنند ؛ چرا که در هر زمان قادر به دریافت خدمات دلخواه خود هستند .”