دستاوردهای چت بات Tiffany برای نمایندگی مرسدس بنز

نمایندگی مرسدس بنز واقع در شهر پلانو  ، ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش مرسدس بنز است .

دستاوردهای چت بات Tiffany

  • افزایش 56 درصدی باز شدن و پاسخگویی ایمیل ها
  • افزایش 5 درصدی بازدیدکنندگان نمایندگی

    چالش اصلی نمایندگی پلانو ، این بود که تنها حدود 24 درصد از ایمیل های پشتیبانی که اپراتور ها برای مشتریان می فرستادند ، بازدید می شد . بنابر این درصد قابل توجهی از کاربران از این خدمات محروم مانده و در نتیجه از دریافت پاسخ مایوس می شدند . مدتی به این منوال گذشت تا این که چت بات Tiffany به تیم پشتیبانی این نمایندگی پیوست و توانست ظرف مدت کوتاهی پاسخگویی ایمیل ها را تا بیش از 80 درصد افزایش داد .اما اشکال کار کجا بود ؟ نکته قابل توجه این جاست که ایمیل هایی که اپراتورها برای کاربران می فرستادند ، ایمیل های تبلیغاتی بود و طبعا از سوی بسیاری از کاربران (پیش از 75 درصد) اصلا باز نمی شد . بنابر این مدیران فروش و بازاریابی نمایندگی دست به دامان چت بات Conversica شدند .

    اندکی بعد ، Tiffany وارد تیم پشتیبانی شد و شروع به ارسال ایمیل برای کاربران کرد . به مرور زمان ، مدیران بازاریابی و فروش متوجه افزایش بی سابقه ی نرخ بازبینی ایمیل ها شدند . تا جاییکه نرخ بازبینی ایمیل ها توسط کاربران ، به بیش از 80 درصد رسید . تفاوتی که منجر به این رشد شد ، در چگونگی ارسال ایمیل ها بود . به این معنا که ایمیل های تیم پشتیبانی ، ایمیل هایی تبلیغاتی بودند در حالیکه Tiffany به عنوان شخصی معین ایمیل می فرستد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *