دستاوردهای چت بات Drift برای Leadpages

Leadpages، یک ابزار آنلاین برای جمع آوری اشتراک و ایمیل است.

دستاوردهای چت بات Drift

  • در مکالمات، میزان پیام های خوشامدگویی به 267 درصد افزایش یافت.
  • نرخ مکالمات وب سایت تا 36 درصد رشد یافت.
  • بازدید پیام های هدفمند 30 درصد و نرخ کلیک 21 درصد افزایش یافت.

این مطلب را Drift در وبسایت خود منتشر کرد :

Leadpages برای پاسخ به پرسش های بازدیدکنندگان سایت خود، شروع به استفاده از چت بات کرد. ظرف مدتی کوتاه، چت بات توانست بیش از 100 پرسش را در هفته پاسخ دهد. در صورتیکه هیچ پیام خوشامدگویی نداشته است.

مدیر بازاریابی Leadpages، داستین رابرتسون، می گوید:
” بازدیدکنندگان سایت از طریق طرح پرسش های مختلف به انتخاب می رسند. البته بیشتر این انتخاب ها از طریق چت صورت می گرفت. چرا که ما از این طریق ، فعالانه به کاربران دسترسی داریم. “

بنابراین برای افزایش کیفیت آنها یک پیام خوشامدگویی نیز افزوده شد. یک ماه پیش از افزودن این پیام خوشامدگویی، 310 بازدیدکننده از سیستم چت استفاده می کردند. مطالعات نشان می دهند طی یک ماه استفاده از چت بات این رقم به 1168  بازدید رسید. در واقع استفاده از چت بات ها افزایش 267 درصدی یافت . البته تنها دستاورد آنها در این مسیر افزایش کمّی پیام ها نبود. چت بات برای افزایش مکالمات در صفحات خاص اقدام به استفاده از پیام های خودکار و هوشمند کرد. بسته به صفحه ای که بازدیدکننده وارد آن می شود، با پیامی متفاوت مواجه خواهد شد.

این پیام های هدفمند رشد 30 درصدی بازدید و 21 درصدی کلیک را برای  Leadpages به ارمغان آورد.
رابرتسون می گوید:” با ویژگی اتوماسیون Drift ما توانستیم نرخ مکالمات بازدیدکنندگان را تا 36 درصد افزایش دهیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *