چت بات گردشگری؛ چت بات ها چگونه گردشگری شهری را لذت بخش می کنند؟

امروزه، چت بات ها ظرفیت و توانمندی خود را در زمینه تجارت و حوزه پشتیبانی مشتریان به اثبات رساندند. فاکتورهایی که صنعت گردشگری عمیقا به هردوی آن ها نیازمند است. آژانس های مسافرتی، سرویس های رزرو هتل و کسب و کارهایی که پیرامون صنعت گردشگری ایجاد شده اند، به عنوان نقش آفرینان در یک عرصه رقابتی، نیاز به ارزیابی پیشنهادات و عملکرد خود دارند تا بتوانند وضعیت عملکرد خود را بسنجند و مشتریان خود را حفظ کرده و افزایش دهند.

اپلیکیشن های گردشگری برای گردشگران بسیار سودمند هستند. بسیاری از کاربران این نرم افزارها گلایه ای مشترک از این نوع برنامه ها دارند و آن هم این است که همه ی این اپ ها تمرکزشان معطوف به یک حوزه خاص است و فقط یک کاربرد دارند. مثلا یک نرم افزار، اطلاعاتی درباره جاذبه های توریستی یک شهر در اختیار کاربران قرار می دهد. دیگری گزارش های لحظه به لحظه هواشناسی می دهد و نرم افزاری فقط مختص مدیریت و زمان بندی برنامه های مربوط به پرواز است. و مشکل عمده همه ی این نرم افزارها، کاربرد یک وجهی آنها است. برای اغلب گردشگران، داشتن چندین برنامه مختلف روی گوشی و مراجعه متعدد به هر کدام مطلوب نیست. ضمنا برخی از این نرم افزارها مختص یک شهر هستند. بنابراین گردشگران، در هر بازگشت ناچار هستند برخی از برنامه های خود را حذف کرده و نرم افزارهای مخصوص به شهری دیگر را جایگزین کنند.

چت بات های گردشگری در تمام گوشی های هوشمند کارکرد دارند. کاربران این چت بات ها قادر به دریافت اطلاعیه ها و پیشنهادات به روز هستند، بدون اینکه نیازمند استفاده هم زمان از چند نرم افزار باشند.

برای کار با چت بات های گردشگری فقط کافیست بپرسید.

پرسیدن یک سوال ساده و دریافت پاسخی جامع، بهترین و آسان ترین راه برای کسب اطلاعات مورد نیاز است. اما فراهم سازی این امکان برای بسیاری از نرم افزارها و بهترین وبسایت ها سخت است. به همین دلیل این نرم افزارها، تورهای تعطیلات جذاب، تعرفه های رزرو اتاق، پیشنهاد شهرهای توریستی و… را با تمام جزئیات ارائه می دهند تا بتوانند تا حد امکان از برقراری مکالمه با کاربران خود اجتناب کنند. این در حالی است که گفتگو با چت بات های گردشگری متفاوت و جذاب است. کاربری که علاقمند به کشف مقصدی نو و از سر گذراندن تجربه ای جدید باشد، کافیست وارد پنجره چت شده و نام شهر مورد نظر خود را تایپ کند. چت بات گردشگری، اطلاعات لازم را در اختیار او قرار می دهد.

به همین ترتیب برای یافتن اطلاعات مورد نیاز درباره رستوران ها، مراکز خرید، موزه ها و جاذبه های تاریخی، اماکن تفریحی و … می توان در کوتاه ترین زمان ممکن، از طریق چت بات ها اقدام کرد. بهترین چت بات ها برای ارائه خدمات گردشگری، عموما با گردآوری امکاناتی مثل جمع آوری مسیرها، پیشنهاد های گردشگران، بررسی وضعیت آب و هوا، گزارش وضعیت عمومی مراکز هدف و اطلاعاتی از این دست، به گردشگران کمک می کند تا با در نظر گرفتن برنامه ریزی زمانی و هماهنگی های شخصی و در نظر گرفتن امکانات اقتصادی خود، بهترین انتخاب را رقم زنند.

چت بات های گردشگری به مرور زمان آموزش دیده و کارآمد می شوند.

چت بات ها می توانند با شناسایی واژه ها و اصطلاحات پرتکرار خود را آموزش و عملکردشان را بهبود بخشند. علاوه بر این، با در اختیار داشتن سوابق مکالمات گذشته، می توانند تعاملات را شخصی سازی کنند و به روز بمانند. یعنی چت بات ها در طول مکالمات دقیق تر شده و با بهبود تجربه گردشگران، به عنوان ابزاری کارآمد شناخته شوند.

چت بات های گردشگری مشتران را حفظ می کنند.

وبسایت ها و نرم افزارها نمی توانند با نیازهای مسافران سازگار شوند. مثلا اگر یک گردشگر قادر به یافتن اطلاعاتی باشد که در برنامه سفر نیاز دارد به آنها، باید برنامه را ببندد و به نرم افزاری دیگر رجوع کند. در حالیکه در فرآیند گفتگو با چت بات، جزئیات در کوتاه ترین زمان ممکن قابل دریافت هستند. این فناوری می تواند تاثیر شگفت انگیزی در خلق تجارب ماندگار برای مشتریان داشته باشد. این امکان دسترسی به اطلاعات ضروری در هر زمان، تاثیر چشمگیری در حفظ مشتریان و جلب رضایت آنها دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *